Laatste nieuws:

, 7 april 2020 13:45

Lieve, dappere Nederlander...

Techniek Nederland is een reclameactie gestart om te zorgen dat hun achterban werk houdt ondanks de social distancing. Onder de noemer ‘Lieve, dappere Nederlander…’ worden we via de publieke zenders en BNR verleid om toch de deur open te doen voor de vakman.

'
1/1
‘Zorgen zijn in deze zware tijd begrijpelijk. Maar op de ondernemers en werknemers in de technieksector kun je altijd rekenen.' Die boodschap is de komende tijd te zien op NPO 1, 2 en 3 en te horen op de radiozenders van de publieke omroep. De radiocommercial is ook te beluisteren op BNR Nieuwsradio.

De campagne moet het maatschappelijk belang laten zien van techniek. "Juist nu, in moeilijke tijden, heeft de technieksector een essentiële rol. De zorg en transport hebben ons nodig om hun cruciale werk te kunnen doen. Dat geldt ook voor de talloze Nederlanders die nu thuis werken. Zij zijn afhankelijk van verwarming en een goede wifi-verbinding en van de smartphones en laptops van onze elektrotechnische detailhandel", aldus voorzitter Doekle Terpstra van Techniek Nederland.

Ster helpt

Techniek Nederland kan de commercial uitzenden omdat Ster brancheorganisaties gratis zendtijd aanbiedt om tijdens de coronacrisis met hun achterban en het Nederlandse publiek te communiceren.

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

Hier kunt u een reactie plaatsen bij het bericht .
Uw e-mailadres zal niet op de website worden getoond.
Uw naam *
Uw E-mail *
Uw bericht *
 

Van onze partners meer (3)...

Rotero Holland bv

DIS Sensors

Rollon Lineairtechniek BV

ab op Twitter

TwitterlogoVolg ab nu ook op Twitter!

Onze accountnaam is: @aenb

Agenda meer (2)

29 oktober 2020 - Den Bosch
Engineering Event SAFETY
16 december 2020 - Den Bosch
Efficiënt Aandrijven Event

Geen nieuws meer missen?

Meldt u dan direct aan voor de gratis ab nieuwsbrief.

 

Knop nieuwsbriefMet de gratis ab nieuwsbrief wordt u wekelijks op de hoogte gehouden over het aandrijven en besturen nieuws. U ontvangt wekelijks het laatste nieuws en elke maand een themanieuwsbrief.

 

Direct aanmelden