, 7 april 2020 13:45
Techniek Nederland is een reclameactie gestart om te zorgen dat hun achterban werk houdt ondanks de social distancing. Onder de noemer ‘Lieve, dappere Nederlander…’ worden we via de publieke zenders en BNR verleid om toch de deur open te doen voor de vakman.
De campagne moet het maatschappelijk belang laten zien van techniek. "Juist nu, in moeilijke tijden, heeft de technieksector een essentiële rol. De zorg en transport hebben ons nodig om hun cruciale werk te kunnen doen. Dat geldt ook voor de talloze Nederlanders die nu thuis werken. Zij zijn afhankelijk van verwarming en een goede wifi-verbinding en van de smartphones en laptops van onze elektrotechnische detailhandel", aldus voorzitter Doekle Terpstra van Techniek Nederland.
Techniek Nederland kan de commercial uitzenden omdat Ster brancheorganisaties gratis zendtijd aanbiedt om tijdens de coronacrisis met hun achterban en het Nederlandse publiek te communiceren.
Dossier Oekraïne op Engineersonline In de nacht van 23 op 24 februari 2022 is Rusland de Oekraïne binnengevallen. Wat is er sindsdien allemaal gebeurd met betrekking op de high tech en Nederlandse industrie? Op collega-website Engineersonline staat een Rusland/Oekraïne-dossier, waarin we de acties, feiten en meningen op een rijtje zetten.
ab op Twitter
Volg ab nu ook op Twitter!
Onze accountnaam is: @aenb
Agenda meer (0)