Laatste themanieuws:

Online bannering: betrouwbare resultaten 

MYbusinessmedia Holding B.V. maakt voor online bannering gebruik van Google DFP For Publishers, het adserving platform van DoubleClick. DoubleClick is wereldwijd marktleider en serveert per maand meer dan 80 miljard advertenties met behulp van meer dan 130 adservers over de hele wereld. DoubleClick is meer dan 20 jaar geleden opgericht en nu onderdeel van Google. De meetmethode van DoubleClick is geaudit door PriceWaterhouseCoopers.

In de adserving infrastructuur van DART wordt voortdurend geïnvesteerd en vinden continu verbeteringen plaats met als doel het meest betrouwbare, stabiele en vertrouwde adserving platform te blijven. Voor meetgegevens uit DART met resultaten van uw online bannering (geplaatst op websites van MYbusinessmedia) kunt u contact opnemen met orders@engineersonline.nl

Mogelijke afwijkingen in metingen tussen DART en andere meetsystemen worden veroorzaakt door o.a. afwijkende browserinstellingen van derden. Omdat MYbusinessmedia Holding B.V. gebruik maakt van speciale tags om de meting met betrekking tot uw online bannering correct te laten plaatsvinden, raden wij u aan om voor de analyse van de resultaten van uw banner, de metingen direct vanuit DART te hanteren. Uw accountmanager kan u deze metingen desgevraagd aanleveren en u van advies voorzien.

 

 

Nieuwsbrief

De gratis ab e-nieuwsbrief verschijnt eenmaal per week. Meld u aan en blijf op de hoogte van het laatste nieuws uit de Motion & Control branche.

 

Meld u nu aan!AB nieuwsbrief