Laatste nieuws:

5 januari 2015 10:48

Eplan geeft 24/7 hoogwaardige ondersteuning

Ondernemingen die wereldwijd opereren, werken doorgaans 24 uur per dag. Er zijn strakke tijdschema's voor klantprojecten en de ontwikkeling van nieuwe producten. Eplan biedt die bedrijven met de nieuwe High Value Support ondersteuning bij het behalen van hun doelstellingen.

Bernd Schewior, directeur Professional Services: "We ondersteunen onze klanten zodat ze waar ook ter wereld zo efficiënt mogelijk met Eplan kunnen werken."'
Bernd Schewior, directeur Professional Services: "We ondersteunen onze klanten zodat ze waar ook ter wereld zo efficiënt mogelijk met Eplan kunnen werken."
1/1
Meer over
Bedrijven

De ondernemingen profiteren van uitgebreide ondersteunende dienstverlening, inclusief wereldwijde 24-uurs Engelstalige ondersteuning via de telefoon, antwoorden binnen twee uur, probleemanalyse op afstand doormiddel van een remote tool en persoonlijke klantenservice met een technical supportmanager.

High Value Support

Met de nieuwe High Value Support biedt oplossingsaanbieder Eplan wereldwijd volledige ondersteuning op basis van vergoeding. Wereldspelers profiteren van 24-uurs telefonische ondersteuning, elke dag van het jaar, met niet meer dan twee uur wachttijd voor een Eplan-technicus en persoonlijke klantenservice met een technical supportmanager.

Eplan heeft zichzelf met deze brede serviceverlening een uitdagend doel gesteld. "We ondersteunen onze klanten zodat ze op elk moment waar ook ter wereld zo efficiënt mogelijk met Eplan kunnen werken," zegt Bernd Schewior, directeur Professional Services. Deze technische ondersteuning wordt gecompleteerd door het webgebaseerde Eplan Solution Center met geïntegreerde kennisdatabank, waarin gebruikers oplossingen en documentatie kunnen vinden door een sleutelwoord in te voeren om snel zelf een oplossing te vinden voor mogelijke problemen.

Drie niveaus

Eplan biedt drie verschillende niveaus. Eplan Basic Support, voorheen aangeboden als onderdeel van de standaard services, biedt alle benodigde basisfuncties voor de technische ondersteuning, inclusief updates, toegang tot het Eplan Solution Center en Eplan Data Portal, alsmede telefonische support op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur in vele verschillende talen. Aan het begin van dit jaar is de toegang tot het Eplan Solution Center aan dit pakket toegevoegd, dat veel voordelen biedt, waaronder de geïntegreerde kennisdatabank. Bedrijven die kiezen voor Premium Support ontvangen extra voordelen, zoals kortere wachttijden, ondersteuning voor meer programmaversies en uitgebreide support voor IT-toepassingen. Het hoogste niveau, de High Value Support, omvat het complete spectrum aan services voor ondernemingen.

Van onze partners meer (0)...

ab op Twitter

TwitterlogoVolg ab nu ook op Twitter!

Onze accountnaam is: @aenb