12 november 2012 11:56

Green Week bij EBM-Papst Benelux

Deze week staat alles bij EBM-Papst Benelux in het kader van de wereldwijde campagne ‘Every day is a Green Day'. Deze campagne is ontwikkeld om meer betekenis te geven aan de ‘GreenTech' bedrijfsfilosofie.

Met verschillende activiteiten en presentaties het bedrijf de medewerkers, klanten en directe omgeving zoals scholen, te laten zien hoe ook zij hun steentjes bij kunnen dragen aan een beter milieu. EBM-Papst heeft zijn medewerkers in een biologische lunch laten kennismaken met biologisch voedsel, er zijn presentaties gegeven over EC-Techniek gegeven bij het plaatselijke ROC en presentaties over energiebesparing op een basisschool, gekoppeld aan een ballonnenwedstrijd. Felix Gruijters, coördinator new business and sustainability bij Nuon/Vattenfall heeft een presentatie geven over hoe we thuis en op het werk heel eenvoudig energie kunnen besparen.

De campagne is in april 2012 gestart in Mulfingen, bij het hoofdkantoor van EBM-Papst. Vanaf april is de campagne al bijna de hele wereld overgegaan en hebben al veel vestigingen hun zogenaamde ‘GreenWeek' georganiseerd. De campagne wordt in maart 2013 afgesloten in Zuid-Korea.

Foto's:

Green Week bij EBM-Papst Benelux

© Aandrijvenenbesturen.nl